Miestnosti vo firmách nie vždy rátajú s veľkým počtom zamestnancov. Navrhujú sa na minimálne počty a potom sa prispôsobujú situáciám, ktoré nastanú. Väčšinou firma ani len netuší, koľko zamestnancov by v budúcnosti mohlo mať dané oddelenie, či sa rozrastie alebo rozpadne. Či pribudne nejaké nové oddelenie. Je ťažké odhadnúť a predpokladať ako sa situácie vo firme bude vyvíjať a preto sú dané priestory riešené väčšinou len tak univerzálne.
Potom, keď vám pridelia na starosť nejaké oddelenie ako vedúcemu, tak sa musíte popasovať nielen so svojimi novými podriadenými, ale aj s celkovým priestorom, ktorý máte k dispozícii. Ako ho prestavať, aby nebol príliš stiesnený a zároveň ste sa v ňom vedeli upratať všetci. Nech má každý ten svoj kútik a podstatné je to, aby sa zamestnanci navzájom pri práci nevyrušovali, takže musia byť dodržané určité rozstupy medzi nimi.
Ak vám pridelili pre vaše oddelenie príliš malú kanceláriu a neviete ako si máte oddeliť svoj vlastný pracovný priestor, tak siahnite po deliacej sklenenej stene. Bude vás vidno, ale zároveň si viete vybavovať potrebné telefonáty bez spýtavých pohľadov vašich zamestnancov. Inak budú stále v hlave premýšľať o tom, či náhodou aktuálne nehovoríte o nich ako o tom najhoršom zamestnancovi roka a tým pádom sa budú menej zameriavať na prácu. Takto budete aj oddelený, ale nie natoľko, aby si nemuseli svoju prácu dôkladne vykonávať. Budete ich vidieť a aj oni vás a to je prirodzená kontrola, ktorú musí mať nad sebou každý zamestnanec. Zvyknú totiž vo svojej práci časom poľavovať. Je to normálne, ale takýmto preventívnym opatrením eliminujete najväčšie dôsledky takéhoto konania.
Tým, že sa viete vynájsť v každej situácii – aj v tejto – prípad malej kancelárie – dáte svojim zamestnancom najavo, že svoju pozíciu ste si naozaj zaslúžili oprávnene a že nie ste dosadený len tak niekým zhora za to, že ste šéfov bratranec alebo niečo podobné. Budujete si tým autoritu, ktorá sa vám určite v najbližších mesiacoch, či rokoch zíde.